Špičkové a kvalitní zákaznické centrum

Mějte komunikaci se svými zákazníky pod kontrolou a spolehněte se na kvalitu podpořenou zkušenostmi

NA NÁS SE MŮŽETE SPOLEHNOUT

Profesionální zákaznické centrum s tradicí

Klienti nám svěřují své zákaznické linky i aktivní telemarketing již přes 25 let, zpracovali jsme úspěšně stovky projektů, poskytli informace milionům zákazníků a prodali produkty v hodnotě stovek milionů korun. Využijte našich zkušeností!

Každému volajícímu věnujeme perfektní péči a při každém prodejním hovoru máme tah na branku. Svěřte se do rukou odborníků.

Zákaznická komunikace na jednom místě

Komplexní komunikační centrum

Získejte komplexní zajištění veškeré komunikace se zákazníky. Zpracujeme pro Vás hovory, emaily, SMS, chaty, Facebook zprávy a další formy komunikace díky našim službám, nebo využitím cloudové platformy CDP & CRM CareCloud.

 

Rychlá a efektivní komunikace je klíčová pro udržení dobrých vztahů, a proto na ni klademe velký důraz. Nabídnout Vám kvalitní zákaznický servis je pro nás naprostou prioritou.

Při výběru partnera pro posílení kapacit našeho interního call centra pro nás byla klíčová kvalita operátorů a kompetentní supervize. Vybrali jsme si call centrum Cortexu kvůli jejich zkušenostem z předchozích projektů i rychlému a profesionálnímu jednání.

Agenti, kteří prošli celým naším produktovým školením ve zkráceném čase, jsou šikovní a práce jim jde pěkně od ruky.

storyous_logo

Klára Schumannová

Storyous

Zvládneme nápor volajících

Peak call centrum

Během promo akcí, soutěží nebo marketingových kampaní očekávejte zvýšené množství hovorů a emailů od zákazníků. Chcete mít jistotu, že se Vám zákazníci dovolají? Poskytneme Vám peak call centrum, které zpracuje rychle a efektivně extrémní objemy příchozích hovorů i emailů.

 

Vysoké množství volajících zákazníků pro nás není žádný problém - dokážeme efektivně a flexibilně navýšit počet potřebných operátorů a zpracovat tak všechny příchozí hovory. Vašim zákazníkům se tak rychle dostane potřebné odpovědi na veškeré jejich dotazy.

Mějte jistotu, že se zákazník dovolá

Inbound telemarketing

Díky inbound telemarketingu získá Váš zákazník prostor reagovat na marketingovou kampaň. Přes různé typy linek se zeptá na potřebné informace, objedná vybrané zboží, využije technickou podporu, nebo zjistí odpovědi ohledně soutěže.

 

Všem zákazníkům se maximálně věnujeme a kvalita služeb je pro nás top prioritou. Zásadní je prozákaznický přístup našich operátorů, a proto prochází pravidelným školením a zároveň jim poskytujeme efektivní individuální coaching.

Díky spolupráci s Cortexem jsme efektivně zareagovali na zvýšený počet příchozích hovorů a zůstali jsme dostupní pro naše klienty. Oceňujeme zejména vysokou flexibilitu outsourcovaných služeb – Cortex v krátké dodací lhůtě zabezpečil 12 operátorů, kteří velmi dobře zvládli náročné školení.

Spolupráce předčila očekávání – kvalita zpracování hovorů je vysoká a komunikační dovednosti operátorů dokazují výbornou přípravu a péči o jejich profesní rozvoj.

CSOB_original

Aleš Záruba

ČSOB

operatorka01

Aktivní nabídka a prodej vašich produktů

Outbound telemarketing

Outbound marketing využijete pro aktualizaci databáze, ověření a doplnění  vstupních informací, průzkum trhu i jako aktivní péči o stávající zákazníky. Nebojíme se ani prodeje a Vaše produkty aktivně nabídneme novým i stávajícím zákazníkům.

 

Využijte naše proškolené operátory, kteří jsou vybaveni vysokými komunikačními i prodejními dovednostmi a v obou oblastech jsou certifikováni. Zajistíme Vám tak dosažení nadstandardních výsledků.

SLOVO ŘEDITELKY ZÁKAZNICKÉHO CENTRA

Tajemství úspěchu našeho call centra je jednoduché. Stačí vědět, jak správně doplnit hodnoty v rovnici:

kvalitní servis pro koncové zákazníky + motivovaný operátor = spokojený klient

Za 15 let mého působení v pozici ředitelky call centra jsme spolu s kolegy vybudovali profesionální call centrum s rodinnou atmosférou, zaměřené především na špičkovou kvalitu poskytovaných služeb. Prioritou je pro nás individuální přístup ke každému z našich klientů, aktivní spolupráce se zadavatelem, neustálé vzdělávání a motivace týmu našich operátorů pod vedením zkušených supervizorů, se kterými je radost spolupracovat. Baví nás každý náš projekt, protože v součinnosti s klientem vždy hledáme a najdeme cestu, jak ho dělat smysluplně a přínosně pro všechny strany.

podpis_adriana
Adriana-Nemcikova

POSTARÁME SE O CHOD ZÁKAZNICKÉHO SERVISU

Měsíční tarify pro e-shopy

 

 
  • Počet komunikací měsíčně
  • Pokrytí linky
  • Vedení projektu
  • Reporting
  • Úvodní školení
  • Školení komunikačních dovedností
  • Call back
  • Nahrávání a zálohování hovorů
  • Záznamník
  • Chat
  • Správa sociálních sítí
  • Reporting důvodů volání
  • Komunikace nad limit
  • Back-office nad limit
  • Vedení projektu nad limit

START

19 990 Kč
  • Počet komunikací měsíčně 300
  • Pokrytí linky Po - Pá
    9 - 17
  • Vedení projektu 8 hodin
  • Reporting 1x měsíčně
  • Úvodní školení 4 hodiny
  • Školení komunikačních dovedností ano
  • Call back ano
  • Nahrávání a zálohování hovorů ano
  • Záznamník ano
  • Chat ne
  • Správa sociálních sítí ne
  • Reporting důvodů volání ne
  • Komunikace nad limit 49 Kč /komunikace
  • Back-office nad limit 290 Kč /hod
  • Vedení projektu nad limit 590 Kč /hod

PREMIUM

29 990 Kč
  • Počet komunikací měsíčně 500
  • Pokrytí linky Po - Pá
    9 - 17
  • Vedení projektu 12 hodin
  • Reporting 1x týdně
  • Úvodní školení 6 hodin
  • Školení komunikačních dovedností ano
  • Call back ano
  • Nahrávání a zálohování hovorů ano
  • Záznamník ano
  • Chat ne
  • Správa sociálních sítí ne
  • Reporting důvodů volání ano
  • Komunikace nad limit 39 Kč /komunikace
  • Back-office nad limit 290 Kč /hod
  • Vedení projektu nad limit 490 Kč /hod

ENTERPRISE

49 900 Kč
  • Počet komunikací měsíčně 1 000
  • Pokrytí linky Po - Pá
    9 - 17
  • Vedení projektu 16 hodin
  • Reporting 5x týdně
  • Úvodní školení 9 hodin
  • Školení komunikačních dovedností ano
  • Call back ano
  • Nahrávání a zálohování hovorů ano
  • Záznamník ano
  • Chat ano
  • Správa sociálních sítí ano
  • Reporting důvodů volání ano
  • Komunikace nad limit 32 Kč /komunikace
  • Back-office nad limit 290 Kč /hod
  • Vedení projektu nad limit 390 Kč /hod

Díky měsíčnímu tarifu svěříte starosti s péčí o zákazníky do rukou profesionálního call centra a můžete se plně věnovat svému růstu.

Akce na přípravu projektu zdarma!

19 900 Kč

Při podepsání smlouvy na 12 měsíců získáte přípravu projektu v hodnotě 19 900 Kč zcela zdarma! Při podpisu smlouvy na 6 měsíců získáte slevu 30 %.

REFERENCE

Zákaznické centrum na které se můžete spolehnout

Péči o zákazníky nám svěřili významné společnosti v nejrůznějších odvětvích. Naši klienti oceňují především proaktivní přístup a jsme tak spolehlivým partnerem pro řízení kladných vztahů se zákazníky.

Grid_Callcentrum_white

7.3M+

Hovorů

Má osobní zkušenost s Cortexem byla jen ta nejlepší, jak z profesionálního tak i z lidského hlediska.

Dokonce jsem se vždy těšil na meetingy hodnocení kvality díky jejich angažovanosti, proaktivitě a loajalitě. Přestože byl projekt (linka 1221) pod extrémním tlakem, Cortex nás nikdy nezklamal, vždy podal výkon nad stanovené cíle a pomohl kdykoliv mohl.

nakit_logo

Jan Hůlek

NAKIT

kreslo

SPOLEHNĚTE SE NA CORTEX

Napište nám

Vyplňte své kontaktní údaje a my Vám zodpovíme všechny otázky o call centru, zákaznickém servisu a zpracování komunikace.

Naše projektová manažerka Vás bude brzy kontaktovat.

Prosím, vyplňte své jméno.
Please enter a valid email address.
Prosím, vyplňte platné telefonní číslo.
Please type your message.

Please check the captcha to verify you are not a robot.

Please check this field.