Blog
Školení

cortex


GOPASS, vítěz Best CRM Award 2015 v prestižní mezinárodní soutěži The Loyalty Awards 2015, je provozován na platformě CRM CareCloud

GOPASS, vítěz Best CRM Award 2015 v prestižní mezinárodní soutěži The Loyalty Awards 2015, je provozován na platformě CRM CareCloud

Máme rádi DIRECT MARKETING


Cortex je dnes již velký tým lidí, kteří se vyznají v DIRECT MARKETINGU a mají ho proto rádi.

Spektrum našich direct marketingových aktivit zahrnuje služby inbound i outbound komunikačního centra, administraci věrnostních programů, realizaci direct marketingových kampaní, služby lettershopu, výrobu plastových karet a tiskové práce v digitálním centru, programování modulární CRM aplikace CareCloud a webových stránek.

Ze všeho nejraději se staráme o věrnostní programy našich klientů. V této oblasti využíváme našich dlouholetých zkušeností a znalostí k tomu aby jsme poskytli co nejkvalitnější servis, rychlou odezvu a zřetelné výsledky - to vše pod jednou střechou s našimi kolegy a v blízké spolupráci s našimi klienty.

V průběhu více než dvaceti let v oboru se z nás stal početný tým lidí. Každý z nás se věnuje tomu, co je mu blízké. Ti starostliví pečují jako projektoví manažeři o věrnostní programy a další direct marketingové projekty našich klientů. Část našich kolegů nade vše zbožňuje výpočetní techniku - ti u nás programují webové aplikace, spravují databáze a vyvíjejí CRM CareCloud.

Kolegové, kteří rádi si rádi povídají, pracují v call centru, dívky pečovatelky většinou na infolinkách či helpdesku a dravci v telesales prodávají ve vší počestnosti vše, co jsou zákazníci ochotni kupovat. Technicky zdatní se starají o veškerou techniku v lettershopu, ve výrobě plastových karet a digitálním tisku.

Přijďte se na nás podívat, ta nejpříjemnější z nás Vám připraví šálek výborné brazilské kávy!

CRM Carecloud


CareCloud CRM je univerzální CRM řešení pro B2C vztahy mezi obchodními společnostmi a jejich zákazníky. Umožňuje poznat, analyzovat a předvídat potřeby a přání zákazníků, usnadňuje shromažďování a zpracování informací o zákaznících a jejich nákupním chování v jednom datovém skladu.

CareCloud CRM zlepšuje efektivitu marketingových aktivit. Marketingové oddělení získá flexibilní nástroje pro segmentaci, přípravu a zpracování marketingových kampaní a jejich analýzy. Prostředky investované do marketingových aktivit tak mají vyšší návratnost.

Znalost přání a potřeb zákazníka, individuální přístup, budování vzájemného dlouhodobého vztahu. To jsou základy komunikace, která při správném řízení pozitivně ovlivňuje spokojenost a loajalitu zákazníka. Customer Relationship Management je interaktivní komunikace, která vytváří kvalitní nadstandardní vztahy. V podstatě se nejedná o nic jiného, než znát dobře svého zákazníka a nabídnout mu podle jeho potřeb to, co očekává, dříve než konkurence. Pro tyto účely jsme vyvinuli modulární systém CRM CareCloud.

Nezáleží na velikosti, systém je plně škálovatelný – řešení využívá restaurace, fitness centrum nebo kadeřnictví s jedním zaměstnancem stejně pohodlně jako nadnárodní korporace operující v různých zemích pro mnoho milionů svých zákazníků.

Digitální tisk


Nabízíme digitální tisk dokumentů včetně barevných personalizovaných dat. Offsetový tisk s následnou laserovou personalizací. Velkoplošný tisk bannerů a dalších velkoformátových nosičů včetně jejich personalizace. Výroba a potisk plastových karet, klíčenek a dalších identifikačních prvků. Laserový tisk plochých dokumentů.

Výroba a barevný celoplošný potisk obálek. Tisk variabilních dat na obálky. Strojová kompletace standardních formátů obálek. Kompletace nestandardních formátů zásilek. Obálkování. Balení do fólie. Falcování, perforace a vkládání příloh do zásilek. Kompletní zpracování balíkových zásilek. Tohle všechno pro Vás připravíme v našem centru digitálního tisku. Snad jsme nic nevynechali.

Naše nejmodernější technologie minimalizují čas na výrobu a zpracování. Například stroj Kern 515 EasyMailer ® automaticky složí dopis do obálky, obálku slepí a připraví ji rovnou k odeslání. Bizhub PRESS C6000 je zase schopen vychrlit 100 000 barevných stran s impozantním tiskovým rozlišením 1 200 x 1 200 x 8 bit za jediný den.

Výroba plastových karet


Plastové věrnostní a kreditní karty jsou základním prostředkem pro posílení věrnosti stálých zákazníků a získání těch nových. Karty vytváří vztah mezi zákazníkem a firmou, stávají se nosičem výše slevy, bonusů, identifikace zákazníka nebo třeba vstupenkou.

Podle účelu, ke kterému mají karty sloužit, lze volit jejich druh – karty jako nosiče dat (plastové karty s čipem, s magnetickým páskem) či karty určené k identifikaci zákazníka (karty s podpisovým polem, personalizované karty). Na kartách lze kombinovat nosiče dat a druhy personalizace, mohou být doplněny metalickými podložkami a překryty lesklým či matným laminem.

Důležitá je poté personalizace karty. Doplněním karty o personalizační prvky jako jsou termoprint, embossing, hotstamping či podpisové pole se každá karta stává jedinečnou. Karta může být také opatřena fotografií, stíracím polem, hologramem nebo třeba folií reagující na teplo.

Nabízíme kompletní řešení při zavádění věrnostních karet Vaší společností. Navrhneme koncept přípravy, pomůžeme s volbou vhodné technologie výroby a personalizace, karty doručíme zákazníkům a dodáme programové vybavení pro administraci karetního systému.

Pokud potřebujete v oblasti plastových karet poradit, neváhejte a obraťte se na nás.

Call centrum


Nabízíme pronájem Call Centra, které sestavíme na klíč přesně podle Vašich požadavků. Zajistíme vám i kompletní outsourcing Call Centra na našich technických prostředcích a s našimi profesionálně školenými pracovníky.

Naše společnost rozšířila služby mezinárodního multijazykového call centra. Komunikujeme už nejenom česky, slovensky a polsky, ale také italsky, německy, francouzsky a anglicky. Zpracováváme hovory z mnoha různých zemí, mezi jinými také Belgie, Holandska, Itálie, Francie, Německa, Lucemburska, Rakouska, Švýcarska, Polska či Slovenska.

Operátoři jsou rodilými mluvčími v jazyce projektu, na který jsou supervizorem call centra přiřazeni. Samozřejmostí jsou testy jazykových znalostí a dovedností jako povinná součást přijímacího řízení a pravidelného tréninku. Vyzkoušejte komunikační a jazykové dovednosti našich operátorů!

Nabízíme unikátní službu CALL CENTRUM NA KLÍČ, která je založena na sdílení veškerých kapacit profesionálního Call Centra. Poskytneme Vám částečný nebo kompletní oursourcing technického zázemí i lidských zdrojů. Můžete využít virtuální ústřednu a jakoukoliv část komunikace se zákazníky řešit vlastními silami.

Věrnostní programy


Ze všeho nejraději pečujeme o věrnostní programy našich klientů. V této oblasti využijeme všechny naše znalosti, zkušenosti a dovednosti. Veškeré direct marketingové služby, související s administrací věrnostních programů, poskytujeme vlastními zaměstnanci, pod jednou střechou, ve stálé spolupráci s našimi klienty.

Spektrum našich služeb pro věrnostní programy zahrnuje návrh principů, benefitů a schématu programu, služby inbound i outbound komunikačního centra, administraci věrnostních programů, realizaci direct marketingových kampaní, služby lettershopu, výrobu plastových karet, tiskové práce v digitálním centru, programování modulární CRM aplikace CRM CareCloud a personalizovaných webových stránek programu, analytická činnost a hodnocení výkonnosti programu.

Každý zákazník je jedinečný originál a má svou individualitu. One to one komunikace má tuto skutečnost na zřeteli a snaží se porozumět přáním a potřebám jednotlivých zákazníků. Pomocí na míru šitých řešení se snažíme o proměnu potencionálních zákazníků na zákazníky skutečné a věrné. Jen tak se dá dosáhnout úspěchu a efektivního zhodnocení prostředků investovaných do věrnostního programu.

Bezpečnostní politika


Cortex garantuje komplexní přístup k zabezpečení od vývoje aplikací, práci s osobními údaji až po úroveň zajištění veškerých poskytovaných služeb. Důsledně řešíme bezpečnostní politiku a splňujeme přísné bezpečnostní normy.

Cílem bezpečnostní politiky je zajištění maximálního zabezpečení a ochrany duševního vlastnictví, zpracovávaných informací a dat před zcizením, zničením, modifikací či zavirováním a dalšími hrozbami.

Řešení spravují vysoce kvalifikovaní a vyškolení pracovníci, používající nejnovější technologie a procesy s cílem poskytovat vysokou úroveň zabezpečení a ochranu osobních údajů. Veškerá data zákazníků jsou vlastnictvím klienta a v aplikacích jsou uložena a využívána pouze k účelům, které definuje klient.

Přestěhovali jsme se do nového


Jsme přestěhovaní do nového! Do svého. Pracujeme v krásné nové administrativní budově postavené v ekologickém pasivním standardu. A práce nás tady baví. Baví nás tady připravovat a realizovat úspěšné direct marketingové kampaně pro naše klienty. Máme pro to nakonec všechny předpoklady.

Flexibilní návrh kanceláří vyhoví jakýmkoli potřebám. Dvojité zvýšení podlahy umožňuje rychlé a snadné rozvedení kabeláže, které lze rychle přizpůsobit změně rozvržení pracovních stanic. Kvalitně osvětlené prostory a vyvážená velikost oken poskytují uživatelům budovy dostatek přirozeného světla. Pro potřeby dětí našich zaměstnanců je k dispozici kompletně vybavená bezplatná firemní školka, ve které je o každé dítě dobře postaráno.

Budova je vytápěna i chlazena tepelnými čerpadly s hlubinnými vrty. Pro koncové prvky vytápění i chlazení je použita unikátní technologie chladících a topných trámů, zajišťující ideální přenos nízkoenergetické topné a chladící vody. Pomalé proudění vzduchu zajišťuje příjemnější pracovní prostředí. Garáže jsou vytápěny vzduchem odváděným z kancelářských prostor. Veškeré odpadní teplo a chlad jsou v rekuperačních jednotkách využívány pro úpravu teploty vstupního čerstvého vzduchu.

Při výstavbě byly využity místně vyráběné stavební materiály bez vysokých dopravních nároků. Nástavba budovy ve 3.NP je vybudována na principech pasivní dřevostavby, kde jsou použity výrobky z certifikovaného dřeva (FSC, PEFC). Budova respektuje materiálové skladby pasivního standardu, prosklení oken je provedeno izolačním trojsklem, kompletní okna splňují parametry standardu pro pasivní bydlení.

To vše tvoří příjemné pracovní podmínky pro zaměstnance i pro naše návštěvy!

Kontakty


Cortex, a.s.

Telefon: +420 266 610 465
E-mail: mrjs@gsvxib.gd

IČO: 471 256 16, DIČ: CZ 471 256 16

Cortex, a.s. se sídlem se sídlem U Elektry 974/1c, Praha 9, PSČ 190 00 je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 13052